Euro-Konsulting Sp. z o.o.

NIP : 5252308154

Dane podmiotu
Euro-Konsulting Sp. z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 4/6
00-333 Warszawa
NIP: 5252308154
REGON:0158152420
Adres e-mail: [widoczny po zalogowaniu]
Statystyka
Wygenerowanych żądań : 1
Wygenerowanych skarg : 0
Skarga
Naruszenie RODO
Żądanie
Usunięcia danych
Udostępnienia zgromadzonych danych
Udostępnienia zgody na marketing
Udostępnienie danych pracownika
20:51:56 - 14.09.2022
Ta firma przysyła mi e-maile (0)
Ocena firmy
Rozsyłane e-maile
1) Kliknij aby rozwinąć
7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę szkolenia stacjonarne
[email protected] lub tel. 608 456 600
16 IX Katowice 19 IX Gdańsk 21 IX Warszawa 22 IX Wrocław
23 IX Poznań 26 IX Łódź brak miejsc 28 IX Kraków
799 zł/os (VAT 0%)
szkolenia online 15 września godz. 10.00-13.00 - NOWA OPCJA
399 zł/os (VAT 0%)- za pierwszą osobę i 299 zł/os za kolejną do jutra, potem 499 zł/os
szkolenia stacjonarne dla grup z dojazdem trenera
499 zł/os za 5 pierwszych osób i 399 za każdą kolejną za zamówienie do JUTRA, potem 599 zł/os
umów termin i miejsce - grupy już od 5 osób

PROGRAM

Wstęp do cyklu sprzedaży
- jak wygląda proces sprzedaży
- jakie etapy procesu sprzedaży są w Twojej firmie
- jak oceniać skuteczność moich działań jako handlowca

BŁĄD 1 - SŁABE NOTATKI Z WYWIADU WSTĘPNEGO
- jakie informacje będą kluczowe do prowadzenia rozmów?
- jak przekonać klienta do udzielania informacji?
- które informacje pomijać?

BŁĄD 2 - NIE KREUJESZ SZANS SPRZEDAŻY
- czym są szanse sprzedaży
- jak stosować upselling, crosselling, value added selling

BŁĄD 3 - NIE PRZYGOTOWUJESZ SIĘ DO SPOTKANIA
- jak się porządnie przygotować do spotkania
- gotowa matryca/mapa drogowa scenariuszy sprzedażowych

BŁĄD 4 - NIE MASZ GOTOWYCH ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSTSZE OBIEKCJE
- czym są obiekcje
- jak umieć je skutecznie zniwelować
- wyprzedzanie obiekcji

BŁĄD 5 - NIE UMIESZ NEGOCJOWAĆ
- czym są negocjacje
- czy zawsze trzeba negocjować cenę
- kiedy warto negocjować cenę
- jak unikać negocjacji cenowych

BŁĄD 6 - NIE POTRAFISZ BUDOWAĆ WARTOŚCI
- jak uwierzyć w to co sprzedaję?
- jak przygotować się do budowania wartości
- czy wartość mają tylko dobra premium?

BŁĄD 7 - NIE DĄŻYSZ DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY
- przegapianie sygnałów kupna - czy dążyć do zamknięcia za wszelką cenę
- kiedy i jak przekładać domykanie
- stosowanie technik zamykania sprzedaży
- podtrzymywanie kontaktu ze zdobytymi, ale też 'pozornie utraconymi klientami


INFORMACJE ORGANIZACYJNE
- zgłoszenia drogą telefoniczną - 608 456 600 lub mailową - [email protected]
- podaj miasto i termin szkolenia
- liczbę uczestników
- dane do proformy
- szkolenie organizujemy również w formie zamkniętej tylko dla Twojej firmy
więcej tematów szkoleń na zamówienie na naszej stronie
www.euro-konsulting.pl/szkolenia_zamkniete.php


KORZYŚCI
- warsztat w małych grupach 10-12 osobowych (szkolenia stacjonarne)
- wszyscy uczestnicy otrzymują materiały i certyfikaty w formie elektronicznej
- szkolenia stacjonarne prowadzimy w centrach miast w hotelach grupy Accor
- cena szkolenia stacjonarnego zawiera lunch i przerwy kawowe


zapytaj o szczegóły
[email protected]
Piotr Matusiak
608 456 600


www.euro-konsulting.pl
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa
2) Kliknij aby rozwinąć
www.euro-konsulting.pl - nie bądź sknera podziel się kodem rabatowym 909 FL

Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - zarządzanie
30 XI - Katowice 4 XII - Warszawa 11 XII - Łódź 18 XII - Poznań
11 I - Bydgoszcz 15 I - Wrocław 22 I - Kraków 29 I - Warszawa
Skuteczne delegowanie i egzekwowanie zadań - zarządzanie
1 XII - Katowice 5 XII - Warszawa 12 XII - Łódź 19 XII - Poznań
12 I - Bydgoszcz 16 I - Wrocław 23 I - Kraków 30 I - Warszawa

Asertywny handlowiec, czyli jak nie obniżać ceny w nieskończoność - sprzedaż
6 XII - Warszawa 13 XII - Łódź 20 XII - Poznań 11 I - Bydgoszcz
17 I - Wrocław 24 I - Kraków 31 I - Warszawa 7 II - Gdańsk
Jak nie tracić 3/4 szans sprzedaży, sekrety domykania kontraktu - sprzedaż
7 XII - Warszawa 14 XII - Łódź 21 XII - Poznań 12 I - Bydgoszcz
18 I - Wrocław 25 I - Kraków 1 II - Warszawa 8 II - Gdańsk

999 zł za pierwszą osobę za dwa dni szkolenia z tego samego zakresu i 599 zł za każdą
kolejną osobę, za zgłoszenie do 27 XI z kodem rabatowym 909 FL, potem 1598
499 zł za pierwszą osobę za jeden dzień szkolenia i 399 zł za każdą kolejną osobę
za zgłoszenie do 27 XI z kodem rabatowym 909 FL, potem 799
negocjuj cenę przy zgłoszeniu więcej niż 5 osób

ZGŁOSZENIA wyślij maila na [email protected]
- szybka ścieżka zgłoszeń - podaj dane do proformy oraz ilość zgłaszanych osób
- oraz miasto, tytuł i datę szkolenia
- jeśli chcesz skorzystać ze zniżki podaj kod rabatowy 909 FL
- nie bądź sknera, podziel się kodem z innymi :)
- cena szkolenia otwartego zawiera: przerwy kawowe, lunch, certyfikaty i materiały w formie elektronicznej
- godziny szkoleń od 10.30 do 16.30
- uwaga na naszej stronie znajduje się tylko oferta szkoleń zamkniętych/ na zamówienie
- ofertę szkoleń otwartych, czyli z określonymi datami przesyłamy tylko w tym newsletterze
- do ceny doliczamy 23 % VAT
- w przypadku szkolenia zamkniętego (zamów trenera do siebie)
catering i sale zapewnia zamawiający
- w przypadku szkolenia zamknietego program szkolenia
może być dopasowany do potrzeb zamawiającego

PROGRAM SZKOLENIA

KIEROWANIE ZESPOŁEM, czyli jak być szefem zdecydowanym

Komunikacja w zespole, jako narzędzie kierowania zespołem
- model efektywnej komunikacji z zespołem
- zasady informacji zwrotnej
- eksperyment komunikacyjny, co się dzieje,
kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych
- bariery komunikacyjne

Asertywne egzekwowanie zadań przez szefa
- asertywność - ujęcie całościowe
- co to znaczy, asertywna postawa szefa?
- stosowanie sankcji - schemat FUO
- rola komunikatu typu JA w komunikacji z pracownikiem

System "wartości szefa" (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom)
- komunikowanie wartości szefa
- zachęcanie do przestrzegania wartości szefa
- system podtrzymujący wartości szefa
- expose szefa

Krytyka - definicje i podział
- krytyka konstruktywna, a krytyka destruktywna
- kanapka krytyki
- krytyka prosta
- krytyka szczegółowa

System zachęt i kar w kierowaniu zespołem
- rola szefa w organizacji i najważniejsze funkcje
- nagroda jako system wynagradzania pracownika
- krytyka definicje i podział

Nagrody indywidualne, a zespołowe
- motywatory indywidualne
- psychologia rywalizacji
- psychologia współpracy

kod rabatowy 909 FL - nie bądź sknera, wyślij znajomym - [email protected]

PROGRAM SZKOLENIA
SKUTECZNE DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ

Zasady skutecznego delegowania zadań
- zasada zadanie WARTE realizacji
- poziomy delegowania - co komu i kiedy
- właściwa komunikacja

Monitoring zadań
- rozłożenie zadania w czasie
- jak i kiedy monitorować zadanie?
- błędy w trakcie realizacji zadania i ich korekta

Poprawianie błędów
- konstruktywna krytyka
- co jeśli błędy się powtarzają?
- kary i nagrody w trakcie realizacji zadania

Egzekwowanie zadań
- zasady postępowania z pracownikami "opornymi"
- skutki braku asertywnego egzekwowania zadań
- co zrobić aby zapobiec sytuacjom trudnym?

Kontrola i ocena pracy
- raportowanie
- ocena pracy pracownika
- nagrody i kary

Podsumowanie

kod rabatowy 909 FL - nie bądź sknera, wyślij znajomym - [email protected]


PROGRAM SZKOLENIA
ASERTYWNY HANDLOWIEC

1. Sprzedaż relacyjna, czyli jak być miłym, ale pamiętać o swoich interesach
- świadomość celów sprzedażowych
- różnica pomiędzy miękkim, agresywnym, a asertywnym sprzedawcą
- rozwijanie moich mocnych stron

2. Co jest najważniejsze dla klienta?
- podstawy marketingu sprzedaży
- jak wejść w buty klienta?
- ustalanie przewagi konkurencyjnej Twojego produktu/usługi

3. Jak nie obniżać ceny w nieskończoność?
- badanie potrzeb, lejek sprzedażowy
- obrona ceny - scenki
- przygotowanie scenariuszy sprzedażowych

4. Kluczowe pytania jak je zadawać?
- rodzaje pytań i ich dobór
- aktywne słuchanie
- jakich pytań unikać

5. Prezentowanie ceny w trakcie rozmowy handlowej.
- ukryć cenę, czy pokazać?
- kiedy cena może być atutem?
- typy promocji
- czy promocje jeszcze działają?

6. Obiekcje klienta
- sterowanie emocjami klienta
- jak wywołać efekt ostatecznego zaciekawienia?
- dosprzedaż na etapie obiekcji, jak zwiększyć wartość sprzedaży?

7. Jak wygrać tu i teraz?
- dopasowanie oferty
- jak skutecznie zakończyć negocjacje?
- sterowanie percepcją klienta

8. Co zrobić, żeby klient nie uciekł do konkurencji?
- rola koła sprzedaży
- świadomość bezpieczników
- edukacja klienta


PROGRAM SZKOLENIA
SEKRETY DOMYKANIA KONTRAKTU

Większość niedoświadczonych handlowców doprowadza negocjacje
do pewnego momentu, a potem je porzuca,
tracąc w ten sposób 3/4 szans na sprzedaż. Pomyśl co się stanie,
jeśli chociaż połowa z tych straconych szans zostanie odzyskana? ;)

1. Sygnały kupna, jak je rozpoznać?
- rola mowy ciała
- rola obiekcji

2. Kiedy klient na pewno nie kupi?
- czynniki wewnętrzne klienta
- czynniki wewnętrzne sprzedawcy

3. Próba finalizacji.
- balon próbny
- zjawisko reaktancji
- wyjątkowa oferta

4. Techniki domykania transakcji.
- metoda małych kroków
- dorozumiana finalizacja
- techniki deadlinowe
- rola zobowiązań

5. Sprzedaj i nie miej skrupułów.
- dlaczego boimy się domknąć sprzedaż?
- efekt wielkich liczb
- "pierwszy raz"

6. Ćwiczenia z domykania sprzedaży.



REGULAMIN ZGŁOSZEŃ

1. Wyślij mailem zgłoszenie na adres [email protected]
- jeśli chcesz skorzystać ze zniżki podaj kod rabatowy 909FL
- nie bądź sknera, podziel się kodem z innymi :)
- podaj dane do proformy, ilość zgłaszanych osób i datę szkolenia
- do ceny doliczamy 23% VAT
- płatność do 14 dni od daty wykonania usługi w przypadku ceny bez zniżek
- przy cenie promocyjnej, płatność dzień po zgłoszeniu
2. Po otrzymaniu zgłoszenia odsyłamy faktury proforma do przedpłaty.
3. Aby utrzymać zniżkę, należy opłacić fakturę najpóźniej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu.
4. Opłata w późniejszym terminie może skutkować zastosowaniem ceny bez zniżek.
5. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty, gwarantujemy przyjęcie na szkolenie.
6. Proformę otrzymasz wraz ze szczegółami organizacyjnymi.
7. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z opłaty faktury.
8. Rezygnacja ze szkolenia jest możliwa najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem.
9. Istnieje możliwość przepisania się na następne szkolenie bez dodatkowej opłaty.
10. Przy zgłoszeniu nie ma konieczności podawania nazwisk, wystarczy podać ilość osób.
11. Certyfikaty są wystawiane na podstawie listy obecności z dnia szkolenia.
12. W przypadku zmiany terminu szkolenia organizator proponuje odpowiednią rekompensatę
np. zgłoszenie dodatkowej osoby w obniżonej cenie. Forma rekompensaty zależy od organizatora.
13. Zwrot środków następuje do 7 dni roboczych po rezygnacji z udziału w szkoleniu,
nie wcześniej niż po drugiej zmianie terminu szkolenia.
14. System przedpłat i zniżek został opracowany w celu,
jak najwcześniejszego zebrania grup szkoleniowych i lepszej organizacji procesu rekrutacji.
3) Kliknij aby rozwinąć
7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę
szkolenia stacjonarne

[email protected] lub tel. 608 456 600

16 IX Katowice 19 IX Gdańsk 21 IX Warszawa 22 IX Wrocław

23 IX Poznań 26 IX Łódź brak miejsc 28 IX Kraków

799 zł/os (VAT 0%)

szkolenia online indywidualne godz. 10.00-13.00

399 zł/os (VAT 0%)- do jutra, potem 499 zł/os

szkolenia stacjonarne dla grup z dojazdem trenera

799 zł/os za 5 pierwszych osób i 399 za każdą kolejną za zamówienie do JUTRA, potem 799 za każdą

umów termin i miejsce - grupy już od 5 osób

PROGRAM

Wstęp do cyklu sprzedaży

- jak wygląda proces sprzedaży

- jakie etapy procesu sprzedaży są w Twojej firmie

- jak oceniać skuteczność moich działań jako handlowca

BŁĄD 1 - SŁABE NOTATKI Z WYWIADU WSTĘPNEGO

- jakie informacje będą kluczowe do prowadzenia rozmów?

- jak przekonać klienta do udzielania informacji?

- które informacje pomijać?

BŁĄD 2 - NIE KREUJESZ SZANS SPRZEDAŻY

- czym są szanse sprzedaży

- jak stosować upselling, crosselling, value added selling

BŁĄD 3 - NIE PRZYGOTOWUJESZ SIĘ DO SPOTKANIA

- jak się porządnie przygotować do spotkania

- gotowa matryca/mapa drogowa scenariuszy sprzedażowych

BŁĄD 4 - NIE MASZ GOTOWYCH ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSTSZE OBIEKCJE

- czym są obiekcje

- jak umieć je skutecznie zniwelować

- wyprzedzanie obiekcji

BŁĄD 5 - NIE UMIESZ NEGOCJOWAĆ

- czym są negocjacje

- czy zawsze trzeba negocjować cenę

- kiedy warto negocjować cenę

- jak unikać negocjacji cenowych

BŁĄD 6 - NIE POTRAFISZ BUDOWAĆ WARTOŚCI

- jak uwierzyć w to co sprzedaję?

- jak przygotować się do budowania wartości

- czy wartość mają tylko dobra premium?

BŁĄD 7 - NIE DĄŻYSZ DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY

- przegapianie sygnałów kupna - czy dążyć do zamknięcia za wszelką cenę

- kiedy i jak przekładać domykanie

- stosowanie technik zamykania sprzedaży

- podtrzymywanie kontaktu ze zdobytymi, ale też 'pozornie utraconymi klientami




INFORMACJE ORGANIZACYJNE

- zgłoszenia drogą telefoniczną - 608 456 600

lub mailową - [email protected]

- podaj miasto i termin szkolenia

- liczbę uczestników

- dane do proformy

-szkolenie organizujemy również w formie zamkniętej tylko dla Twojej firmy

więcej tematów szkoleń na zamówienie na naszej stronie

www.euro-konsulting.pl/szkolenia_zamkniete.php




KORZYŚCI

- warsztat w małych grupach 10-12 osobowych (szkolenia stacjonarne)

- wszyscy uczestnicy otrzymują materiały i certyfikaty w formie elektronicznej

- szkolenia stacjonarne prowadzimy w centrach miast w hotelach grupy Accor

-cena szkolenia stacjonarnego zawiera lunch i przerwy kawowe




zapytaj o szczegóły

[email protected]

Piotr Matusiak

608 456 600




www.euro-konsulting.pl

ul. Siedmiogrodzka 9

01-204 Warszawa
Opinie o "Euro-Konsulting Sp. z o.o."
Wczytywanie, proszę czekać...
Treść opinii:
Moja opinia:
Negatywna
Neutralna
Pozytywna
Podpis:
"Anonimowy"
Kod z obrazka:
Regulaminy:
Akceptuję regulamin - zobacz
Akceptuję politykę prywatności - zobacz
Opcje wizytówki
usuń wybraną wizytówkę

Dlaczego powstał ten serwis?

Serwis powstał aby wypełnić istniejącą lukę w Internecie dotyczącą skutecznego egzekwowania sprzeciwu odnośnie przetwarzania danych osobowych. Cel działalności to dostarczanie użytkownikom odpowiednich narzędzi do skutecznej walki z firmami lub osobami które nie respektują prawa do zaprzestania przetwarzania danych osobowych na podstaie RODO. Przygotowane przez nas kreatory umożliwiją w prosty sposób wygenerowanie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub wygenerowanie odpowiedniego żądania do podmiotu.
Mamy przygotowane kreatory do generowania wniosków o usunięcie danych z baz firm. Oprócz kreatora wniosku o usunięcie jest dostępny także kreator wniosku o dostęp do zgromadzonych wszystkich danych w danej firmie (również do danych historycznych). Oficjalnie publikujemy listę firm aby można było w szybki sposób wygenerować żądanie usunięcia danych osobowych lub zaprzestanie ich przetwarzania. Żądanie takie można wysłać na e-mail firmy lub pobrać jako tekst lub jako PDF. Firma do której skierujemy żądanie będzie mogła od razu zareagować na pismo.
  • Ostatni komentarz
  • Studio Vector Spółka Akcyjna
  • "Szanowni Państwo, przygotowujemy zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Wszystkie zainteresowanych zgłoszeniem sprawy do prokuratury proszę o kontakt: [email protected]"
  • Nota prawna
  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie których prowadzona jest działalność w niniejszym serwisie, w tym między innymi przepisami ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2013 r. Nr 1203 t.j.), publikowanie informacji zawierających dane rejestrowe przedsiębiorców, w tym spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, nie wymaga wcześniejszej zgody podmiotów, których dane dotyczą.
copyright@visual technologies 2005 - 2024